tirsdag 26. november 2013

Dette blir nok flotte programmer.

Nå er det snart advent, og førjulstid.

Noen er veldig flinke med sin pynting, gir gode råd, og lager god stemning.

Noen har det som yrke, og andre som hobby.

Naturen gir oss mye vakkert.

Fra den kan man hente ting for å pynte med.

Noe gjenbruk fra det gamle man har, og kanskje litt ny mose. Så har man grunnlaget for en flott dekorasjon.


Jeg bruker rekved, vedkubber, kongler, granbar, og andre ting som passer til julen. Noe inne og noe ute.

Men denne julen blir jeg borte fra min lille stue på øya.

Skal feire julen på sørvestlandet, på ei hytte, og det ser jeg fram til.
Fred og ro.
Ut i naturen for å samle ting, og bare lese og se gjennom gode blad og bøker.
En av favorittene i år er Else Rønnevig's siste bok "Vern og virke"

Så noen julemagasiner med nostalgisk pynt.
Klippe snøkrystaller, decoupage mm.

Her ute på øya, er det mildt og ruskevær.
Det går fra mildt til litt frost.

Ikke noe stabilt novembervær, så jeg ser fram til noe annet. Kanskje litt snø, litt frost, klarvær, og fotovær.

Til vanlig lager jeg drops, men det har ikke blitt i år.

Men til neste, for det er populære julegaver.

http://moseplassen.com/2013/11/kom-i-julestemning-med-claus-dalby-pa-blogg-og-nett-tv/









1 kommentar:

  1. Fine bilder og ha en flott førjulstid!
    Jeg tar jula svært, svært rolig, teatertur med et barn og narnebarn nå i helgen. Noen småpakker ellers, har alldri skjønt det med pakker til øst og vest. Det som er viktig for meg er å treffes rundt et bord med god mat, levende lys og hygge, det er jul for meg!

    SvarSlett