onsdag 16. januar 2013

Da er det min tur.

Velkommen til min fotoblogg.

Min store lidenskap er foto, kulturvern, natur, slekt og historie.
Gjenbruk er et ord som klinger godt i mine ører.
Ressurser er det mye av som bare går til spille.
Dette er min første blogg, så ting tar nok litt tid, de første dagene.
Jeg ønsker å formidle en reise i bilder, der gamle hus, og min kjærlighet til Helgeland kommer sterkt fram.
I tillegg vil jeg fortelle om de ting som betyr noe for meg.
Som bøker jeg har lyttet til elelr lest. Har funnet ut at bruk av lydbøker er genialt, for da kan jeg gjøre andre ting ved siden av.

Jeg liker også, å ta vare på noe av det naturen gir oss.
Som granskuddsirup, bjørkabladsaft, mjødurtsaft, geitramssaft, sirup av løvetann, einerbær, og blåbær.
Plukker også sopp.

Naturen gir meg stor rekreasjon.

Lær deg å elske de nære ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar